HAIKAN OMAKOTIYHDISTYKSEN JÄSENYYS

• Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä toiminta-alueen tontinomistaja yksi kutakin tonttia kohden.
  • Liittyminen tapahtuu alla olevalla lomakkeella.
  • Liittymislomakkeella annettu sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena Yhdistysavaimeen. Voit luoda salasanan linkistä ”Unohditko tai haluatko luoda salasanan”, kun olet saanut sähköpostilla vahvistuksen jäsenhakemuksen hyväksymisestä.
  • Kirjautumalla Yhdistysavaimeen pääset tarkastelemaan tietojasi sekä lukemaan yhdistyksen jäsensivuja.
  • Jäsenmaksu vahvistetaan vuosittain. Vuonna 2022 jäsenmaksu on 30 euroa.
  • Yhdistyksestä voi erota ilmoittamalla siitä yhdistyksen hallitukselle.
  • Tietosuojaseloste: https://drive.google.com/file/d/1bSNmxGFSoyCMutr8yPnKdnfqgtca2j9i/view?usp=sharing

Liittymislomake

Tätä lomaketta käytetään yhdistyksen jäsenten tietojen luovuttamiseen jäsenrekisteriin.

Täytä lomake vain kerran. Omien tietojen päivittäminen tehdään kirjautumalla jäsensivuille.

Jäsenasioissa voit olla yhteydessä osoitteeseen jasenasiat.hoky@gmail.com